Poštnina in dostava

Dostava se izvrši v dogovorjenem roku preko General Logistics Systems, logistične storitve,d.o.o. (GLS), vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, v kolikor je ta učinkovitejša. Strošek dostave je enoten in znaša ne glede na težo in količino izdelkov 3.90 EUR.

 

V primeru pošiljanja preko Pošte Slovenije d.o.o. je Tarifa prilagojena ceniku Pošte ter se lahko izračuna tudi glede na težo izdelka. Strošek dostave je enoten in znaša ne glede na težo in količino izdelkov 3.90 EUR. Pri naročilu in plačilu po povzetju, vam bo poštar, zaračunal strošek provizije (plačilo z UPN nalogom z vrstico OCR), ki trenutno znaša po veljavnem ceniku Pošte Slovenije d.o.o., 1,05 EUR! V primeru plačila po predračunu, stroška provizije NI!


Na željo kupca lahko dostavo izvršimo tudi preko drugih ponudnikov tovrstnih storitev, pri čemer pa organizacijo dostave izvrši kupec, stroški take poštnine pa niso zajeti v predračunu in tudi niso prikazani v izdelavi cene.



Za dostave izven Slovenije se zaračuna dostava po tarifi iz veljavnega cenika General Logistics Systems, logistične storitve,d.o.o. (GLS) ali Pošte Slovenije d.o.o., ki ga lahko najdete na tej povezavi TUKAJ  skupaj z administratibnimi stroški.

Za naročila nad 70 EUR je poštnina brezplačna.

Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljalca.

Ob dostavi kupec, poleg računa prejme še obrazec za vračilo blaga v primeru odstopa od pogodbe, na katerem se nahaja tudi obvestilo o pravicah iz 15. člena (g. odstavka) teh splošnih pogojev.

Dobavni rok


Dobavni roki so za vsak artikel navedeni v katalogu naše ponudbe. V primeru omejenih količin (zadnji kosi), pa bo stranka obveščena o kakršnikoli spremembi.

V naši ponudbi so postavljeni naslednji dobavni roki:

  • Na zalogi: (1-3 dni) za blago v naših skladiščih ali skladiščih naših pogodbenih partnerjev;
  • 5-7 dni: za blago v skladišču dobavitelja;
  • 7-10 dni: za blago v skladišču dobavitelja ali v tranzitu;
  • 3 tedne: blago po naročilu;
  • 45 dni: blago iz uvoza (za specifično in redko opremo, ki ni prisotna na našem tržišču).


V vsakem primeru bo kupec po elektronski pošti dodatno obveščen o roku dobave za vsako naročilo ali izdelkih, ki niso na zalogi. V primeru kritične zaloge (zadnji kos) se dobava izvrši kupcu, ki je prvi naročil izdelek. Ostale kupce se obvesti o novem dobavnem roku.


Poškodbe pri transportu

Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost. V primeru fizičnih poškodb pošiljke, v primeru da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljalcu (t.j. navadno Pošta Slovenija d.o.o.), ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost.

Poškodovano pošiljko v nespremenjenem stanju odnesite na najbližjo pošto in izpolnite reklamacijski zapisnik. Prosimo, da o poškodbi pošiljke obvestite tudi naročniško službo NEOTehnik d.o.o.


Osebni prevzem blaga

Kupec lahko po predhodnem dogovoru kupljen artikel prevzame tudi na sedežu podjetja NEOTehnik d.o.o., pri čemer je dolžan izdelek na licu mesta pregledati in ugovarjati morebitnim napakam. Pri osebnem prevzemu kupec ne plača stroškov poštnine in odkupnine.

Osebni prevzem je mogoč le po predhodnem plačilu po predračunu, saj podjetje NEOTehnik d.o.o., gotovinsko ne posluje!

Cene vseh izdelkov na spletnem mestu www.gadgetfreaks.si so brez DDV-ja in prikazane v EUR, saj podjetje NEOTehnik d.o.o. ni zavezanec za DDV, v skladu s prvim odstavkom 94. člena ZDDV-1!